ראש המועצת הדתית חשף בפני ראש הממשלה את שכרו

"לאור האמור נודה לך אם תנחה להיענות לפנייתנו לקיים דיון בעניין עדכון את שכר ראשי המועצות הדתיות. ראוי לציין כי השכר שאני מקבל נטו היינו 8,000 ש"ח בעוד השכר ששולם לי כעוזר פרלמנטרי במשך 15 שנים היה 10,000 שקלים"
יעקב גרודקה 3 Comment on ראש המועצת הדתית חשף בפני ראש הממשלה את שכרו

ראשי המועצות הדתיות ברחבי הארץ ממלאים תפקיד חשוב בעירם – והוא כולל דאגה לבתי הכנסת, מקוואות, נישואין, וכל דבר שבקדושה • אלא שככל הנראה שכרם לא מספק אותם, והם החליטו להגיע עד לכיסאו של ראש הממשלה

"לאור האמור נודה לך אם תנחה להיענות לפנייתנו לקיים דיון בעניין עדכון את שכר ראשי המועצות הדתיות. ראוי לציין כי השכר שאני מקבל נטו היינו 8,000 ש"ח בעוד השכר ששולם לי כעוזר פרלמנטרי במשך 15 שנים היה 10,000 שקלים"
12:28
30.04.24
יונת קפלן No Comments on רומפל נאכט או מימונה? סיוון רהב מאיר על היום שאחרי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי המועצות הדתיות ברחבי הארץ ממלאים תפקיד חשוב בעירם – והוא כולל דאגה לבתי הכנסת, מקוואות, נישואין, וכל דבר שבקדושה. אלא שככל הנראה שכרם לא מספק אותם, והם החליטו להגיע עם הבקשה להצמיד את שכרם למדד עד לכיסאו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אמש שיגר יצחק אבידני ראש המועצה הדתית במעלה אדומים מכתב לראש הממשלה ובו הוא קורא לו להיחלץ לעזרה וסיוע בעד ראשי המועצות הדתיות ברחבי הארץ, לטענתו כל פניה לגורמים אחרים בנידון לא הועילה.

במכתב מציין אבידני את הטענות, על כך ששכרם אינו צמוד למדד כמו שכר הבכירים במשק, וזאת בטענה כי ראשי המועצות הינם המגזר היחיד בארץ אשר אינו צמוד למדד כלשהו, כאשר העלאת השכר האחרונה שלהם בוצעה בשנת 2010.

IMG-20160804-WA0012

"דא עקא שראשי המועצות הדתיות היינו המגזר היחידי שאינו צמוד למדד כלשהו, שכר ראשי המועצות נקבע בשנת 2005 ומאז עטדכן פעם אחת ב- 2010". כותב אבידני במכתבו.

עוד הוא מוסיף כי "יצוין כי תפקידו ואחריותו של ראש מועצה דתית אינו נופל ממנהל אגף בעירייה, אלא אף גדול ממנו, שכן על ראש מועצה דתית חלה גם האחריות והדאגה לשכר העובדים, דאגה להשלמת התקציב השנתי של המועצה הדתית ע"י השלמות הכנסה מאגרות וכיוצ"ב".

לסיום דבריו ולהבהרת הדברים חושף אבידני את שכרו "לאור האמור נודה לך אם תנחה להיענות לפנייתנו לקיים דיון בעניין עדכון את שכר ראשי המועצות הדתיות. ראוי לציין כי השכר שאני מקבל נטו היינו 8,000 ש"ח בעוד השכר ששולם לי כעוזר פרלמנטרי במשך 15 שנים היה 10,000 שקלים".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מה עם השכר של מנהלי כשרות והמשגיחים שעובדים קשה

  2. 2

    רק שימו לב שהשכר לא כוללת רכב ואביזרו ודלק משרד משודרג הכולל מזגן כל היום על חשבון ה… ועוד הרבה הטבות בהרבה ענפים, וכל זה עולה למדינה {לנו}, רב העם עובד יותר קשה ועם פחות תנאים ועדיין לא מגיע לשכר הזה.

  3. 1

    רק שימו לב שהשכר לא כוללת רכב ואביזרו, דלק, משרד משודרג שכולל מזגן כל היום, ארוחות, נשנושים… ומידיי פעם מותר לקבל נופש או סופ"ש וכל זה עולה למדינה {לנו}, הרוב עובד יותר קשה ועם פחות תנאים ולא מגיע לשכר הזה.